Περιοδοντολογία

Θεραπεία ουλίτιδας & περιοδοντίτιδας στη Μυτιλήνη.

Τι είναι η περιοδοντολογία;

Περιοδοντολογία ονομάζεται ο τομέας της οδοντιατρικής που ασχολείται με τις παθήσεις των ιστών που περιβάλλουν το δόντι, δηλαδή τα ούλα και το οστό.

Τα πιο συχνά νοσήματα των περιοδοντικών ιστών είναι η ουλίτιδα, η περιοδοντίτιδα και οι υφιζήσεις των ούλων. Οι ασθένειες αυτές προκαλούνται κυρίως από την μικροβιακή πλάκα, μία κολλώδης σχεδόν αόρατη μεμβράνη που περιέχει βακτήρια και που συνεχώς αναπτύσσεται στα δόντια.

Η περιοδοντική νόσος πολλές φορές υπάρχει χωρίς να παρουσιάζει συμπτώματα. Όμως οι προειδοποιητικές ενδείξεις που πρέπει να λάβουμε υπόψη είναι:

Τι είναι η περιοδοντίτιδα και πώς θεραπεύεται;

Η περιοδοντίτιδα είναι μια φλεγμονώδης νόσος που εκδηλώνεται με όλα τα συμπτώματα της ουλίτιδας και ταυτόχρονα με απώλεια οστού.

Η περιοδοντική νόσος συνήθως είναι ασυμπτωματική ή εμφανίζεται  με ήπια συμπτωματολογία και αν αφεθεί αθεράπευτη μπορεί να οδηγήσει ακόμη και σε απώλεια δοντιών.

Η θεραπεία της περιοδοντίτιδας ανάλογα με το πόσο προχωρημένη είναι γίνεται με τους παρακάτω τρόπους:

Για τη μακροχρόνια διατήρηση των δοντιών στο στόμα συνίσταται να εκτελούνται τακτικοί επανέλεγχοι για απομάκρυνση της μικροβιακής πλάκας.

Τι είναι η ουλίτιδα και πώς θεραπεύεται;

Η ουλίτιδα είναι η φλεγμονή που αναπτύσσεται στα ούλα εξαιτίας της ανεπαρκούς απομάκρυνσης του μικροβιακού παράγοντα, δηλαδή της οδοντικής πλάκας.

Συχνά τα ούλα γίνονται ερυθρά, οιδηματώδη (πρησμένα) και ματώνουν εύκολα. Σπάνια συνοδεύεται από πόνο ή ενόχληση. Η ουλίτιδα συνήθως οφείλεται σε κακή ή μη αποτελεσματική στοματική υγιεινή.

Η ουλίτιδα είναι μια πάθηση εύκολα αντιμετωπίσιμη και πλήρως αναστρέψιμη. Η θεραπεία της ουλίτιδας πραγματοποιείται με την απομάκρυνση της μικροβιακής πλάκας και της τρυγίας, δηλαδή με τον οδοντιατρικό καθαρισμό.

Καθαρισμός Δοντιών

Θεραπεία Ουλίτιδας – Περιοδοντίτιδας

Ανώδυνος &  Επαγγελματικός καθαρισμός δοντιών στη Μυτιλήνη.

Γιατί να κάνω καθαρισμό δοντιών;

Στο ιατρείο μας θέλουμε να διατηρείτε ένα υγιές και λαμπερό χαμόγελο. Η θεραπεία του καθαρισμού όχι μόνο θα βελτιώσει την εμφάνιση στο χαμόγελό σας – αλλά θα συμβάλλει και με :

Αφαίρεση χρωστικών

Ο καφές, τα αναψυκτικά, το κάπνισμα σταδιακά κιτρινίζουν τα δόντια και δημιουργούν χρωστικές. Με τον καθαρισμό δοντιών θα καταφέρουμε να καθαρίσουμε τα στίγματα και να πετύχουμε ένα λευκότερο χαμόγελο.

Δροσερή αναπνοή

Ένα καθαρό στόμα σημαίνει φρεσκότερη αναπνοή.

Πρόληψη ουλίτιδας - περιοδοντίτιδας

Ο γιατρός θα ελέγξει για συμπτώματα ουλίτιδας και περιοδοντίτιδας και θα σας βοηθήσει να τα αντιμετωπίσετε πριν εξελιχθούν.

Οδηγίες στοματικής υγιεινής

Στο τέλος της θεραπείας ο γιατρός θα σας δώσει συμβουλές για τη διατήρηση της στοματικής σας υγείας.

Αφαίρεση χρωστικών

Ο καφές, τα αναψυκτικά, το κάπνισμα σταδιακά κιτρινίζουν τα δόντια και δημιουργούν χρωστικές. Με τον καθαρισμό δοντιών θα καταφέρουμε να καθαρίσουμε τα στίγματα και να πετύχουμε ένα λευκότερο χσμόγελο.

Δροσερή αναπνοή

Ένα καθαρότερο στόμα σημαίνει φρεσκότερη αναπνοή.

Πρόληψη ουλίτιδας - περιοδοντίτιδας

Οδηγίες στοματικής υγιεινής

Κάθε πότε πρέπει να κάνω καθαρισμό δοντιών;

Πιστεύουμε ότι η πρόληψη είναι πάντα καλύτερη από τη θεραπεία.

Γι’ αυτό θα σας προτείνουμε πόσο συχνά να κάνετε καθαρισμό κάθε χρόνο για να διατηρήσετε τη στοματική σας υγεία.

Ένας λεπτομερής καθαρισμός από το γιατρό σας, θα σας βοηθήσει να διατηρήσετε τα δόντια σας υγιή ανάμεσα από τα ραντεβού σας. Η καλύτερη στοματική υγιεινή σημαίνει και  λιγότερες επισκέψεις στον οδοντίατρο!

Ο καθαρισμός δοντιών είναι επώδυνος;

Ο καθαρισμός δοντιών είναι μια απλή και ανώδυνη διαδικασία και στις περισσότερες περιπτώσεις δεν προκαλεί κάποιο πόνο. Σε περίπτωση ενόχλησης από τον ασθενή, ο οδοντίατρος έχει τη δυνατότητα να εφαρμόσει στην περιοχή αναισθητικό τζελ ή να χορηγήσει τοπικά στην περιοχή μία μικρή δόση αναισθητικού.

Η διάρκεια της θεραπείας κυμαίνεται από 30 έως 45 λεπτά.

Δείτε τι λένε οι ασθενείς μας